Kategoriat

Meiltä saat

Solgar hivenaineet, vitamiinit... Terranova hivenaineet, vitamiinit...

Maksutavat

Checkout maksutavat
Katso myös uudistuneen verkkokauppamme avajaistarjoukset

B-VITAMIINI B-COMPLEX + C STRESSIIN (100kpl) Terranova

B complex terranova large
23,50€
kpl 

Tuotekuvaus

Terranova B-Complex + C, 100 kaps. (toisin kuin kuvassa)

B-vitamiinit ovat välttämättömiä solujen energia-aineenvaihdunnalle ja siksi niitä suositellaan mm. erilaisissa uupumustiloissa ja henkisessä väsymyksessä. Terranova B-Complex sisältää kaikkia välttämättömiä B-vitamiineja ja lisäksi inositolia ja koliinia, jotka ovat tärkeitä solukalvojen rakenneosasia. Myös riittävä C-vitamiinin saanti on elintärkeä hermoston toiminnalle. C-vitamiini on tehokas antioksidantti, joka suojelee solukalvoja ja solujen DNA:ta. C-vitamiinin tiedetään vahvistavan myös immuniteettia.

Magnifood Complexin sisältämät kasvikset muodostavat synergistisen ympäristön, jossa vitamiinien ja hivenaineiden toiminta tehostuu. Adaptogeeniset yrtit kuten ruusujuuri, venäjänjuuri ja ashwagandha vahvistavat hermostoa ja lisämunuaisten toimintaa stressitilanteissa ja uupumuksessa.

Annostus: 2 kapselia päivässä aterian yhteydessä.

Ravintosisältö, 2 kasviskapselia:
MAGNIFOOD COMPLEX   540 mg
Stabiloitu riisinlese   250 mg
Ruusujuurijauhe (tuorepakastekuivattu)   50 mg
Ashwagandhan juuri   50 mg
Venäjänjuurijauhe   50 mg
Vihreä kauran siemen (luomu, tuorepakastekuivattu)   25 mg
Sinimailanen (luomu, tuorepakastekuivattu)   25 mg
Persiljan lehti (luomu, tuorepakastekuivattu)   25 mg
Voikukanlehti (luomu, tuorepakastekuivattu)   25 mg
Punajuurimehu ja -lehdet (luomu, tuorepakastekuivattu)   20 mg
Kurpitsansiemenjauhe   20 mg
C-vitamiini (kalsium-magnesiumaskorbaatti)   250 mg

Magnesium (oksidi, sitraatti, askorbaatti)   50 mg
B5-vitamiini (kalsiumpantotenaatti)   30 mg
Inositoli   30 mg
B3-vitamiini (nikotiiniamidi)   25 mg
Kalsium (askorbaatti, sitraatti, karbonaatti)   25 mg
B6-vitamiini (pyridoksiinihydrokloridi)   20 mg
B1-vitamiini (tiamiinimononitraatti)   20 mg
B2-vitamini (riboflaviini)   20 mg
Koliini (bitartraatti)   15 mg
Folaatti (kalsium L-metyylifolaatti)   200 µg
B12-vitamiini (metyylikobalamiini)   50 µg
Biotiini   50 µg

EI SISÄLLÄ LISÄAINEITA TAI SÄILÖNTÄAINEITA, VEHNÄÄ, GLUTEENIA, SOIJAA, HIIVAA, MAIDON AINESOSIA TAI SOKERIA. SOPII KASVISSYÖJILLE JA VEGAANEILLE.

Stabiloitu riisinlese (SRL) – Stabiloitu riisinlese sisältää huomattavia määriä B-ryhmän vitamiineja, erilaisia B-vitamiinien aineenvaihduntatuotteita ja ravinteita, jotka tukevat B-vitamiinien imeytymistä ja toimintaa (esim. magnesium ja sinkki). SRL sisältää myös ravinteita (esim. kalium, sinkki ja rauta), joista voi tulla puutos erilaisissa stressitilanteissa.

Ruusunjuuri – Ruusunjuurella on huomattavia adaptogeenisiä ominaisuuksia, jotka voivat tukea tervettä hermoston ja psyyken toimintaa.

Venäjänjuuri – Venäjänjuuri on yksi tutkituimpia adaptogeeneja.

Ashwagandhan juuri – Ginsengjuuren ja ruusujuuren tavoin, ashwagandhaa on käytetty sen adaptogeenisten ominaisuuksiensa vuoksi, jotka tukevat hermojärjestelmän toimintoja.
Vihreä kauran siemen – Kauran siemenet sisältävät runsaasti B-vitamiineja ja hivenaineita, jotka tukevat B-vitamiinien aineenvaihduntaa.

Sinimailanen – Sinimailanen on erittäin ravintorikas kasvi, joka sisältää runsaasti B-vitamiineja (ja magnesiumia, joka tarvitaan niiden biologiseen hyväksikäyttöön) ja hivenaineita, jotka tukevat B-vitamiinien toimintaa.

Persiljan lehti – Persilja on erittäin hyvä B-vitamiinien lähde, erityisesti foolihapon. Se sisältää myös lukuisan määrän apuaineita, joita tarvitaan B-vitamiinien toiminnassa ja aineenvaihdunnassa (kalium, magnesium, C-vitamiini ja rauta).

Voikukan lehti – Voikukan lehdet ovat erinomaisia B-vitamiinien ja B-vitamiineja tukevien hivenaineiden, kuten kaliumin, raudan, kalsiumin ja magnesiumin lähteitä.

Punajuuri – Punajuuri on erityisen hyvä foolihapon lähde. Sinimailasen, persiljan ja voikukan tavoin punajuuri sisältää runsaasti kaliumia, rautaa ja sinkkiä.

Kurpitsan siemen – Kurpitsan siemenet ovat yksi parhaimpia luonnollisen sinkin lähteitä. Sinkistä voi nopeasti tulla puutos pitkittyneen psyykkisen stressin aikana. Niissä on myös runsaasti B-vitamiineja tukevia ravinteita, kuten magnesiumia ja rautaa.