Toimitusehdot
Toimitusajat
Arkipäivisin ennen klo 13.00 tehdyt tilaukset käsitellään yleensä samana päivänä, jos maksutapana on verkkomaksu tai lasku.
Tilisiirtomaksuilla tilaus postitetaan 1–3 päivän sisällä maksunkirjautumisesta.
Postin toimitusaika: n. 1–2 arkipäivää.
Matkahuollon toimitusaika: n. 2–4 arkipäivää.
Toimituskulut (Suomi)
Toimituskulut määräytyvät tilauksen loppusumman perusteella seuraavasti:
- 6,90 € - tilaukset alle 49,00 €
- 4,90 € - tilaukset 49,00–89,00 €
- 0,00 € - tilaukset yli 89,00 €
Posti Kotipaketti: 12,90 €, tilaussummasta riippumatta
Alle 22,50 € arvoisiin tilauksiin lisätään 2,50€ pienkäsittelykulu.
Toimituskulut sis. alv 25,5%
Verkkokaupan toiminta-alue:
Verkkokauppa toimii Suomen lakien ja asetusten mukaisesti ja toimitukset tehdään vain Manner-Suomen alueelle. Emme valitettavasti toimita Ahvenanmaalle tai EU:n ulkopuolelle.
Toimitukset ulkomaille:
Viro ja Ruotsi: 11,90 € (max. 3 kg, tuotteet max. 2,5 kg)
EU-maat: 25,90 € (max. 3 kg, tuotteet max. 2,5 kg)
Toimituksia ei tehdä EU:n ulkopuolelle.
Nouto Kuopion noutopisteestä – 0,00 €
Voit valita tilauksellesi ilmaisen noudon noutopisteestä:
K-Market Männistö
Kalevantori 3, 70500 Kuopio
Aukioloajat:
ma–la klo 7–21
su klo 9–21
Tilaukset toimitetaan noutopisteeseen arkisin tilauksesta seuraavaan päivään klo 16.00 mennessä. Saat ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. Pakettiasi säilytetään noutopisteessä 7vrk.
Toimitusvaihtoehdot Suomessa
- Postin paketti, automaatti tai noutopiste
- Matkahuollon paketti tai automaatti
- Postin Kotipaketti (jakelu sovitaan erikseen, klo 9–21 välillä)
Voit valita toimituspisteen postinumeron perusteella tai ilmoittaa toiveesi lisätietokentässä.
Pakettien saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä. Smartpost-paketit vaativat puhelinnumeron koodin lähettämistä varten. Kotipaketin toimitus edellyttää asiakkaan tavoittamista ja jakeluajan sopimista.
Huom. Emme toimita tilauksia postiennakolla.
Pienet lähetykset voidaan toimittaa kotiin kirjeenä, mikäli koko ja paino sen sallivat.
Kun teet tilausta, tarkistathan, että kaikki tietosi on varmasti oikein.
Maksutavat
-
Paytrail – verkkopankki, kortti, mobiilimaksu
Paytrail Oyj (Y-tunnus 2122839-7) toimii maksunvälittäjänä yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksu näkyy tiliotteellasi Paytrailin nimissä.
-
Lasku (Walley / Collector)
Laskulla maksaminen tapahtuu Paytrailin kautta Walley-palvelun välityksellä.
-
Tilisiirto
Tilisiirrot maksetaan tilille:
FI72 1981 3000 0084 38
Tilaus käsitellään maksun kirjauduttua.
Pakkaukset ja kierrätys
Kierrätämme pakkausmateriaaleja ja suosimme ekologisia ratkaisuja. Saatat saada lähetyksen kierrätetyssä laatikossa.
Tuotteiden hinnat ja tiedot
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (14 % tai 25,5 %). Pidätämme oikeuden hintavirheiden korjaukseen.
Emme vastaa tuotteiden valmistajien ilmoittamien tietojen paikkansapitävyydestä.
Palautusoikeus ja reklamaatiot
Palautusoikeus 14 päivää. tuotteiden pitää olla avaamattomat, myyntikuntoisia ja alkuperäispakkauksessa.
Laita palautuksesta viestiä asiakaspalvelu@vitaravinne.fi ja tee palautuspyyntö meille, niin saat palautuskoodin.
Liitä mukaan kopio kuitista ja omat yhteystiedot.
Palautuspakkaus tulee suojata huolellisesti.
Palautuskulut:
- Koko tilauksen palautus tai noutamaton paketti: 16,90 €
- Osapalautus: 7,90 €
- Uudelleenlähetys: 13,90 €
- Luottokorttipalautuksista vähennetään korttiprovisio.
Tilauksen peruutus ennen lähetystä: pankki- ja korttikulut vähennetään palautuksesta.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, teemme rahanpalautuksen tuotteesta alkuperäiselle maksutavalle. Mikäli asiakas haluaa uuden tuotteen tilalle, tulee tehdä uusi tilaus verkkokaupasta.
Mikäli tuote viallinen tai väärä, maksamme palautuksesta aiheutuneet kulut ja lähetämme tilalle uuden tuotteen tai hyvitämme parhaalla katsomallamme tavalla. Mikäli on asiakkaalle toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee hänen ilmoittaa asiasta viipymättä sähköpostitse asiakaspalvelu@vitaravinne.fi ja asiakkaan tulee säilyttää reklamaatiotuote, kunnes asia on ratkaistu, jotta hyvitys voidaan tehdä asiakkaalle tarvitsemme viallisen tuotteen takaisin.
Asiakastiedot
Asiakastietoja käytetään ainoastaan tilauksen käsittelyyn.
Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille eikä käytetä markkinointiin ilman suostumusta.